понеділок, 5 серпня 2019 р.

Філософський стіл «Сім'я ХХІ століття. Дім моєї мрії»


Основою первинної соціалізації особистості є родина як осередок суспільства, необхідна для збереження й відтворення існуючих у суспільстві структур і відносин, будучи в той же час головною умовою реалізації задатків і здатностей людини.Проблеми родинного виховання зараз особливо актуальні, так як важливість родини поступово зростає: усвідомлюється її роль у розвитку підростаючого покоління – адже саме в родині в дитини формуються моделі майбутнього життя, тому дуже багато чого залежить від батьків й інших близьких.

З метою виховування шанобливого ставлення до членів сім’ї, родинних зв’язків; сприяння зміцненню добрих стосунків між учнями та їхніми батьками, поваги до сімейних традицій, свідомого підходу до побудови власної сім’ї для учнів 10-11 класів 27 лютого 2019 року був проведений філософський стіл на тему «Сім'я ХХІ століття. Дім моєї мрії». 

Класний керівник 11 класу Ковалевська Оксана Леонідівна організувала для учнів інтелектуальну пошукову роботу соціального значення з питання «Пріорітети сучасної родини». 

Перегляд соціальних роликів, обговорення результатів опитування з даної проблеми дали можливість учням, об'єднавшись у групи,створити модель «Дім моєї мрії». 

І всі ми повинні пам'ятати , що людину ми створюємо любов'ю – любов'ю батька до матері і матері до батька, любов'ю батька і матері до людей, глибокою вірою в гідність і красу людини.


Немає коментарів:

Дописати коментар