вівторок, 30 березня 2021 р.

МОДЕЛЬ практичного застосування моніторингу якості освіти в школі

 МОДЕЛЬ
практичного застосування моніторингу якості освіти в
КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2»
Межівської селищної ради» 
 Моніторинг – це цілеспрямоване, спеціально організоване спостереження за зміною основних якостей освіти з метою своєчасного прийняття адекватних управлінських дій.
Організаційний процес «Вимірювання та інформація»
 І. Розробка і прийняття єдиних нормативних документів:
1. Положення про внутрішкільний моніторинг якості освіти.
2. Система індикаторів якості освіти.
3. Критерії оцінки якості роботи вчителя, класовода, класного керівника, асистента вчителя, практичного психолога.
4. Критерії оцінки уроку і позакласного заходу.
ІІ. Координація діяльності всіх суб’єктів моніторингової системи:
1. Адміністрація школи
2. Педагог, класовод, класний керівник, асистент вчителя, практичний психолог.
3. Шкільні предметні циклові комісії вчителів навчальних дисциплін:
- ШПК вчителів природничо-математичного циклу;
- ШПК вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
- ШПЦК вчителів початкових класів;
- ШПК вчителів спортивно-естетичного циклу;
- ШПК класоводів та класних керівників. 
ІІІ. Організація спостережень, вимірювань і можливість отримання достовірної та об’єктивної інформації
Система індикаторів якості освіти та успішності учнів
1. Показники якості педагогічної системи школи:
1.1. Кадровий потенціал
1.2. Матеріально – технічна база
1.3. Інформаційно – комунікаційний ресурс
1.4. Соціальний ресурс
2. Показники якості педагогічної діяльності:
2.1. Технологічність
2.2. Виконання санітарно – гігієнічних норм
3. Оцінка освіченості по предметах:
- Оцінка освіченості з математики;
- Оцінка освіченості з української мови;
- Оцінка освіченості з природознавства;
- Оцінка освіченості з географії;
- Виховний рівень
4. Критерії оцінки якості роботи педагогів:
- Досягнення учнями високих показників в порівнянні з попереднім навчальним періодом, стабільність і зростання рівня навченості здобувачів освіти та якості навчання.
- Критерії оцінки якості роботи педагогів.
- Використання активних форм навчання, сучасних педагогічних технологій та ідей, використання ІКТ.
- Використання особистісно – орієнтованого, диференційованого, індивідуального підходів.
- Використання різноманітних форм контролю, що дозволяють учневі адаптуватися до незалежної експертизи (в тому числі ДПА і ЗНО).
- Створення на заняттях комфортних умов для навчання та збереження здоров’я і безпеки.
5. Розробка і реалізація учнями дослідних і творчих проєктів по предмету:
- Підготовка учасників і призерів предметних олімпіад, науково – практичних  конференцій та інших предметних конкурсів.
- Наявність позаурочної роботи з предмета, участь школярів у роботі гуртків за інтересами, секцій, факультативів та курсів за вибором по предмету.
- Зниження пропусків учнями уроків без поважної причини.
- Робота з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. 
ІV. Результати моніторингу:
- Допомагають кожному учаснику освітнього процесу осмислити власну діяльність.
- Дають можливість визначити, наскільки раціональні педагогічні та дидактичні засоби, що використовуються в процесі навчання.
- Дозволяють виявити, наскільки вони адекватні цілям освітнього процесу, концепції НУШ і віковим особливостям школярів.

Немає коментарів:

Дописати коментар