МОДЕЛЬ
практичного
застосування моніторингу якості освіти в
КЗО «Межівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2»
Межівської
селищної ради»
Організаційний процес «Вимірювання та інформація»
1. Положення про внутрішкільний моніторинг якості освіти.
2. Система індикаторів якості освіти.
3. Критерії оцінки якості роботи вчителя, класовода, класного керівника, асистента вчителя, практичного психолога.
4. Критерії оцінки уроку і позакласного заходу.
ІІ. Координація діяльності всіх суб’єктів моніторингової системи:
2. Педагог, класовод, класний керівник, асистент вчителя, практичний психолог.
3. Шкільні предметні циклові комісії вчителів навчальних дисциплін:
- ШПК вчителів природничо-математичного циклу;
- ШПК вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
- ШПЦК вчителів початкових класів;
- ШПК вчителів спортивно-естетичного циклу;
- ШПК класоводів та класних керівників.
Система індикаторів якості освіти та успішності учнів
1. Показники якості педагогічної системи школи:
1.1. Кадровий потенціал
1.2. Матеріально – технічна база
1.3. Інформаційно – комунікаційний ресурс
1.4. Соціальний ресурс
2. Показники якості педагогічної діяльності:
2.1. Технологічність
2.2. Виконання санітарно – гігієнічних норм
3. Оцінка освіченості по предметах:
- Оцінка освіченості з математики;
- Оцінка освіченості з української мови;
- Оцінка освіченості з природознавства;
- Оцінка освіченості з географії;
- Виховний рівень
4. Критерії оцінки якості роботи педагогів:
- Досягнення учнями високих показників в порівнянні з попереднім навчальним періодом, стабільність і зростання рівня навченості здобувачів освіти та якості навчання.
- Критерії оцінки якості роботи педагогів.
- Використання активних форм навчання, сучасних педагогічних технологій та ідей, використання ІКТ.
- Використання особистісно – орієнтованого, диференційованого, індивідуального підходів.
- Використання різноманітних форм контролю, що дозволяють учневі адаптуватися до незалежної експертизи (в тому числі ДПА і ЗНО).
- Створення на заняттях комфортних умов для навчання та збереження здоров’я і безпеки.
5. Розробка і реалізація учнями дослідних і творчих проєктів по предмету:
- Підготовка учасників і призерів предметних олімпіад, науково – практичних конференцій та інших предметних конкурсів.
- Наявність позаурочної роботи з предмета, участь школярів у роботі гуртків за інтересами, секцій, факультативів та курсів за вибором по предмету.
- Зниження пропусків учнями уроків без поважної причини.
- Робота з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги.
- Допомагають кожному учаснику освітнього процесу осмислити власну діяльність.
- Дають можливість визначити, наскільки раціональні педагогічні та дидактичні засоби, що використовуються в процесі навчання.
- Дозволяють виявити, наскільки вони адекватні цілям освітнього процесу, концепції НУШ і віковим особливостям школярів.
Немає коментарів:
Дописати коментар