Формування соціально активної особистості
По життю йду з таким педагогічним
кредом: «Працюю з дітьми і для дітей, люби їх, як самого себе».
Метою якої є: розвиток соціально
активної почуттям власної гідності людини, надання учням можливості виявляти
себе на ділі, розвиток організаційних здібностей в учнів ліцею, залучення їх до
проведення навчально-виховного процесу.
Основну увагу в своїй діяльності приділяла
особистості учнів, формуванню і розвитку гуманістично спрямованої особистості з
глибоко усвідомленою позицією, почуттям національної свідомості, допомагала і
підтримувала дітей у їх саморозвитку, самовихованні, сприяла розвитку
діяльності дитячих громадських організацій та організації дозвілля учнів.
Основні напрями моєї діяльності:
Ø
організація учнівського самоврядування
Ø доброчинні
акції
Ø відпочинок
та оздоровлення учнів
Ø традиційні
шкільні свята
Ø участь в
конкурсах, флешмобах, фестивалях
Ø формування
здорового способу життя
Ø тренінгові
заняття
Ø організація
дозвілля учнів
Ø
впровадження інновацій в практику
власної педагогічної діяльності.
Підвищувала свій професійний
рівень, педагогічну майстерність. Пройшла підвищення кваліфікації , отримала
свідоцтва. Протягом атестаційного періоду працювала над самоосвітою.
Курсова
перепідготовка (термін і профіль): 11.05.21-21.05.21
«Педагоги-організатори» КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної освіти»
Дніпропетровської обласної ради».07.05.21 «Учнівське самоврядування як дієвий
засіб виховання особистості» КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної
освіти» Дніпропетровської обласної ради». 04.10.21-08.10.21 «Запобігання та
протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти» КЗВО «Дніпропетровська
академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».
29.11.21-04.12.21 «Ціннісний потенціал компетентісного навчання» КЗВО
«Дніпропетровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної
ради».
Долучилася до
перегляду вебінарів та отримала сертифікати та свідоцтва:
«Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце?»,
«Розвиваємо секрети миттєво зворотного зв'язку з аудиторією під час виступів
презентації чи уроків», «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого
шкільного віку, «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до
навчання?», «Педагогічні підходи в роботі з дитиною шульгою», «Згуртування
дитячого колективу та робота з батьками в умовах дистанційного та змішаного
навчання», «Як/чи потрібно навчати дитину бути лідером?», «Як обрати стиль
спілкування з дитиною в умовах сьогодення? Прийоми ефективної взаємодії», «З
чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн - сервіси та покрокова
інструкція», «Брейн- фітнес прості та ефективні вправи для мозку», «Проблеми
дисципліни в освітньому середовищі», «Формування та розвиток лідерських якостей
сучасних учнів».
Приймала участь
в методичних заходах, в методичній роботі :
«Педагогічна
майстерність-запорука успішного дистанційного навчання», «Інноваційні технології, як засіб
удосконалення освітнього процесу та підвищення якості знань учнів, підготовки
школярів до життя в інформаційному суспільстві ( медіаграмотність),
«Інноваційна та проєктна діяльність, як шлях до підвищення якості освіти в
рамках НУШ», «Успішний навчальний заклад=ефективний
вчитель=конкурентоспроможний випускник», «Наш бренд-педагогічна майстерність і
талант» «Нова українська школа- простір освітніх можливостей», «Партнерська
взаємодія школи і сім’ї, підтримка дитини освітнього середовища», «Вектори
якості та успіху: досвід, перспективи, визнання», «Сучасні освітні практичні
інструменти вчителя НУШ-запорука успішного процесу навчання ХХІ століття»,
«Інноваційна діяльність, як умова творення нового освітнього середовища»,
Віртуальний селищний фестиваль творчих знахідок «Модель
національно-патріотичного виховання», «Робота з обдарованими дітьми-фактор
підвищення якості роботи вчителя Нової української школи», «Використання
інноваційних технологій для розвитку розвитку комунікативної компетентності на
уроках гуманітарного циклу», «Використання інформаційно комунікативних
технологій на уроках-запорука творчості вчителя та успішності учня»,
«Формування мовних та мовленнєвих компетентностей», «Сучасні підходи до
навчання та інтерактивні технології», «Сучасні підходи до впровадження НУШ на
уроках», «Урок основна організаційна форма реалізацій принципів розвивального
навчання».
Під моїм керівництвом у закладі
створено дитячо-юнацьке об’єднання «Країна життєвих мрій» свою роботу планувала
в залежності від вікової групи учнів. Співпрацювала з педагогічним та
учнівським колективом. До якої діяльності я би не зверталася, завжди пам'ятала,
що кожна дитина талановита, кожна дитина має право на вільний творчий пошук,
кожна дитина потребує самостійності. Це, звичайно, важливі завдання і одним із
засобів і методів розв‘язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке
забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу
та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої
активної життєвої позиції.
Разом з учнями прийняли участь і отримали
нагороди:
у флешмобі креативних освітніх ідей «Врятуємо планету разом», бліц- конкурс
робіт юних фотоаматорів «Щаслива мить», конкурс учнівської та студентської
творчості «Змагаємось за нове життя!», відкритий селищний конкурс відеороликів
«Полюби Межівщину, як люблю її я», всеукраїнська акція-флешмоб різдвяні
канікули, челлендж « Дивись, як я вмію» з нагоди Дня фізкультури і спорту
України, обласний конкурс відеопривітань до Дня Соборності України.
Долучилися до zoom-конференцій:
«Навчання лідерів учнівського самоврядування», «Підкорення нових горизонтів»,
«Самоврядування та проєктна діяльність у роботі педагога-організатора»,
«Підкорення нових горизонтів», «Навчання лідерів учнівського самоврядування»,
«Можливості молоді», «Розвиток громадянських компетентностей через діяльність
учнівського самоврядування», «Розвиток учнівського самоврядування», «Принципи
та форми діяльності учнівського самоврядування», «Учнівський лідер
сьогодні-успішне майбутнє завтра!», «Робота ради учнівського самоврядування в умовах карантину: проблеми і шляхи
вдосконалення», «Стратегія діяльності органів учнівського самоврядування»,
«Формування та розвиток лідерських якостей через призму синергії колективного
лідерства», «Лідер-ініціатор позитивних змін у житті громади»,
«Лідер-челлендж», «Діяльність органів учнівського самоврядування закладів
загальної середньої та позашкільної освіти в сучасних умовах», «Старт лідерів
учнівського самоврядування».
Спільна діяльність з учнівським
самоврядуванням має великий обсяг проведених заходів, конкурсів, вікторин,
квестів, лінійок, тематичних вечорів, уроків пам’яті, годин пам’яті, уроків
мужності, реквіємів, уроків державності, змагань, спортивних розваг, естафет, фізхвилинок,
фотогалерей, флешмобів, уроків з елементами тренінгу, занять, розважальних програм,
челленджів, конкурсів малюнків, фестивалів, конкурсів, виставок, акцій,
вікторин, проєкт-грі, вебінарів, змаганнях, Zoom-конференцій, створювали відео
та ролики. Свою роботу висвітлюємо на сайті школи в Фейсбуці, шкільних групах
Вайбер та популярному відеохостингу YouTube.
Заходи: «День
Гідності та Свободи», «Афганістан біль моєї душі», єдиний урок «Увага! Діти на дорозі!», «21 вересня –
Всесвітній день миру», «День мами», «Партизанськими стежками», « Чорнобиль –
біль душі», «Гей, ви козаченьки! Слава Україні», «За Україну, за її волю»,
«Кожен має крила», «Андріївські вечорниці», « За Україну, за її волю, за честь
і славу, за народ », «Соборна Україна одна на всіх, як оберіг», «Полеглим за
Україну присвячено»…
Квести:
учнівське самоврядування приєдналося до фото – квесту «Малюю на снігу», «День
козацтва», «Ми туристи», весняний квест по класах «Зустрічаймо весну», фото -
квест «День сміху», «Стежинами здоров′я», «Здоров'я - найцінніший скарб», «Стежками дружби», «Я по світу іду в вишиванці»,
«В пошуках скарбу», «День птахів», «Подумай-відгадай», «Шкільні пригоди»…
Лінійки:
«Пролунай же, дзвонику, востаннє…», «Добрий день, Країно Знань!», «Прощавай,
школо!», «Чорнобиль – біль душі », «Чорнобиль-біль України», «Пам'яті жертв
голодомору», «Соборність України»…
Тематичні
вечори:
з нагоди вручення свідоцтв випускникам 9, 11 класів, Новий рік.
Уроки пам’яті, години пам’яті, уроки
мужності, вечір-реквієм, урок державності: «Голокост:
Чужого горя не буває», «Зорять з граніту вічні солдати, болями їхніми пам'ять
жива», до Дня вшанування полеглих за незалежність України під Крутами,
покладання квітів до меморіалу вшанування Героїв Небесної Сотні, «Велика злука
– великі сподівання», «Злочин без терміну давності», «Коли стають до зброї
діти», «Не кидайся хлібом – він святий»…
Змагання,
спортивні розваги, естафети, фізхвилинки: «Веселі
старти», «Богатирські ігри», «Швидше, вище, сильніше» «Круті ігри», «Дружні»,
«Сильні, сміливі, спритні », «Наші малята -здорові та сильні козачата», «Як
козаки…», «У здоровому тілі-здоровий дух», «Стоп СНІД», рухливі ігри на
асфальті для учнів початкової та середньої школи, «Ми козачата – майбутні
козаки»…
Фотогалереї: «ЖИВА
вишиванка», «Корисні та шкідливі яблучка».
Флешмоби: «Мир на
Землі – це щастя і радість у серцях», урок - флешмоб «Щасливі долоньки» до Дня
щастя, онлайн – флешмоб «Обійми дерево та скажи, що любиш», флешмоб – реквієм
«Свіча пам’яті», «З Україною в серці»…
Уроки з
елементами тренінгу, заняття: «Толерантність – любов, підтримка та
терпіння», «Все в твоїх руках», «Ми проти насильства. Ми за любов і доброту!»,
по зниженню тривожності «Пізнаю себе», «Агресивність та людяність. За і проти»
з учнями, які стоять на внутрішньо шкільному обліку», «Дружба в наших серцях»,
«День української мови», «Спільні дії – добрий результат!», «Етика стосунків в
вашій родині», «Профілактика булінгу серед підлітків», «Дерево – дружби мого
класу» (Виготовлення колажу), проведення рухливих ігор під час перерв
«Граюсь-забавляюсь», «Дружити справа не легка, але дружити треба вміти»,
«Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Лідерство – це дія», « Емоції
в нашому житті», «Дружні ми».
Розважальні
програми:
« День дитини», «День доброти», «Здоров’я починається з малого», пришкільний
табір з денним перебуванням «Світанок», «День народження Смайлика» «Рекорди
Гіннеса школи», урок – дефіле «Час. Смак. Стиль», урок доброти «Тварини наші
друзі», «Міс Весна», «Хай щастю дитини не буде кінця», «День народження Діда
Мороза», «Через поле, через гай до нас іде Святий Миколай», «Зустрічайте Миколая! Він вас всіх чудово
знає», «Хай Новий рік добром до нас іде», «Веселий сніговик», « Світ врятує
доброта»…
Челленджі: «Фото –
челлендж до Дня Святого Валентина», селфі – челлендж до Дня Соборності України,
відео – челлендж #Здоровим_бути_ модно, «Ми пам’ятаємо», фото – челленджі
«Прийди до школи в вишиванці підтримай свою культуру», фото-челлендж «Мої права -мої обов’язки» до Дня дитини,
селфі – марафон «Я пишаюся твоєю звитягою»…
Конкурси малюнків, фестивалі, виставки,
конкурси:
«Україна потребує миру», «Я знаю дорожні знаки», «Дніпровські погостини»,
«Лялькове диво», «За здоровий спосіб життя», інсценізовано «В гостях у казки»,
«Дай руку, вулиця», «Геть шкідливі звички», «Молоде покоління за безпеку
дорожнього руху», «Ми з інтернетом друзі», «Вогонь-не забава», «Сузір’я
талантів», «Вернісаж юних художників», «Моя Україна», «Наш новорічний клас»…
Акції: «Ангели
пам’яті» до вшанування Героїв Небесної
Сотні, «Привітай ветеранів з Днем партизанської слави», «Ветеран живе
поруч », «Монетки дітям», «Добре серце», вітальні листівки «Героям слава»,
«Слава переможцям», «Душу зцілює добро», «Годівничка для моєї синички», «Ми
пам’ятаємо», «Привітай захисника зі святом» . День Українського козацтва «Теплі
речі воїнам АТО», «Різдвяне милосердя», «Червоний мак-символ примирення»,
«Привітай захисника зі святом» День захисника Вітчизни. День Українського
козацтва», «Знай свої права та обов’язки»…
Вікторини: «День
Європи», «Козацькими шляхами», «Абетку дороги треба знати, щоб в біду не
потрапляти», «Соборна наша Україна», «Пожежа в школі», «Ой весна, весна днем
красна», «Знавці дорожніх рухів»…
Проєкт- гра: «Вибори президента
та формування учнівської ради», робота над матеріалами для навчання учнівського
самоврядування( навчання, положення щодо виборів, підготовка передвиборчої
агітації, скринька бюлетенів), засідання, передвиборча агітація, щодо виборів
президента ліцею.
Створювали
ролики:
«Миру тобі, Україна моя», «Загальнонаціональна хвилина мовчання», «Що для тебе
значить Україна?», «Миру тобі, Україно моя!», «Вибори президента ліцею», «А
небесна сотня відлетіла в небеса», «День єднання», «Я тебе кохаю різними мовами
світу» до Дня Святого Валентина, «Афганськими дорогами», «Що ти знаєш про Новий
рік?», «Українська хустка долі оберіг», «День домашніх тварин», «Долоньки
гідності», «Ліцей № 2 найкращий», «Чорнобиль 35», «Мої права, мої обов’язки»,
«День толерантності», «Добро передаємо по колу», «Правила пожежної безпеки»,
«Здоров’я в твоїх руках», «Випуск 9 класу», «Покладання квітів до підніжжя
Меморіалу Слави», «День Землі», «День космонавтики», «Здоровим бути модно»,
«День сміху 1 квітня», « Звернення
кандидатів на роль президента ліцею», «Національно патріотичне виховання»,
«Волонтерська робота», «Вітання зі святом 8 березня», «Мрії учнів НУШ»,
«Сторінками натхненної душі. Яцура. Конкурс відеороликів», «Леся Українка.
Геній тендітної незламності», «Фольк-мозаїка. Коляда весела, щастя в дім несе»,
«День соборності», «Шоу програма Фантазери», «День добра», «Межова на шляху до
оновлення», «З Днем захисника України», «Привітай захисника зі святом» «День
вчителя», «День миру», «Дивись, як я вмію», «З Днем народження Україно», «Наші
любі вчителі, Ви найкращі на Землі!», «Едік медаліст», «Випуск 2020 року»,
«День Конституції України», «Випуск 2020 побажання вчителів», «Останній
дзвоник», «Народжені у вишиванках», «День Європи», «Привітання до Дня мами»,
«Звернення кандидатів у президенти школи до своїх виборців», «День сім’ї», « 9
травня розквітають маки на весні», «Міжнародний День Землі», «Все буде добре»,
«Шкільне життя конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як люблю її я», «День
Гідності», «Ми майбутнє держави. Конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як
люблю її я», «Міжнародний День рідної мови», «За що ми любимо тебе Межівщино?
Конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як люблю її я».
Працювали над створенням
лепбуків та проєкту: «Ми різні, але ми рівні», «У всі часи, у всі віки
славу Україні приносять козаки», «Тернистий шлях до свободи України», «Дні
Європи в Україні», «Твоя безпека», «Я-громадянин молодої країни України»
В ході своєї роботи намагалась
знайти до кожної дитини індивідуальний підхід, надати необхідну допомогу, як
вчитель і як людина. На мою думку така тісна співпраця педагога з учнями не
лише дає блискучий результат, а й закладає між ними відкриті, теплі і щирі
стосунки, які допомагають педагогу-організатору, як можна більше дітей залучати
до творчої діяльності і рухатися вперед шляхом професійного вдосконалення.
Немає коментарів:
Дописати коментар