З 10 по 14 грудня
2019 року в закладі проходив Всеукраїнський
тиждень права. Розпочався він відкриттям загальношкільної лінійки, на якій вчитель
історії і правознавства Даниленко В.О. та учні розповіли про історію
започаткування та проведення Всеукраїнського тижня права. Тиждень права
сьогодні вже має статус державного, носить характер національної правової
традиції та включає в себе цілу низку заходів, акцій, конкурсів.
Так, в рамках проведення тижня
були проведені заходи, спрямовані на забезпечення захисту прав дитини
дотримання національних та загальнолюдських морально-естетичних принципів,
традицій.
У школі були оформлені стенди,
випущенні стіннівки «Правовий бюлетень», «Пам’ятка для учнів щодо
профілактики правопорушень», пройшли конкурси малюнків на тему «Я і мої права». Працювала «Правова кіномережа», де після перегляду
фільмів «Історія української
Конституції», «Країна іграшок», «Право на життя» учні мали змогу в кругу
однолітків висловити свої враження, переживання, мрії.
Даниленко В.О.
з учнями 3 і 4 класів провела юридичний лікбез, з учнями 8 класу тренінг
«Підлітки мають знати свої права», з учнями 11 класу круглий стіл «Реалізовуємо
свої права». На засіданні круглого столу випускники ділилися своїми планами на
майбутнє.
З учнями 11
класу був проведений тренінг- гра «Я і закон». Метою тренінгу було виховувати в
учнів правову свідомість, прищеплювати підліткам розуміння необхідності прав та
законів, цінності їх у суспільстві. Під час тренінгу були проведені ряд
конкурсів, а саме «Чи знаєте Ви зміст Конвенції ООН про права дитини» та «Юридична
консультація». Діти уявляли себе юристами і надавали консультації у різних
ситуаціях.
Цікаво провела
соціологічне опитування учнів 7-11 класів «Мої права» заступник директора з
виховної роботи Усаченко О.В. 10 грудня в кожному класі пройшов Всеукраїнський
урок «Права людини» під час якого учні дізналися, з якого віку, як і де підліток може
захистити свої права та інтереси – самостійно або за допомогою законних
представників. Працівники національної поліції України Канівець П.Г., Дуб М.Ю,
Толкачова А.М. ознайомили учнів з
основними питаннями законодавства щодо підлітків та молоді, з найбільш
поширеними прикладами правопорушень серед молоді з метою їх попередження.
Учні усвідомили, щоб уміло і правильно користуватися своїми правами і
добре виконувати свої обов’язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших,
треба знати закони. Психологом школи Рєзнік А.В.
було проведено анкетування серед учнів 5-8 класів «Рівень дотримання прав
людини у нашій школі». Результати анкетування виявили, що права учня в нашій
школі не порушуються, кожен класний керівник веде роз’яснювальну роботу по
правам людини.
Робота по формування правових відносин
продовжується і далі. Вона сприяє розширенню правових знань учнів, формує
вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання
в повсякденному житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар