Сьогодні школа в усьому змінюється,
оновлюється й перебудовується. І саме педрада в інноваційно-діяльнісній формі
створює умови для переоцінки
педагогічних цінностей, зміни думок, поглядів, суджень вчителями про своє
професійне призначення.
З рамках місячника педагогічної
майстерності вчителів школи «Будуємо Нову українську школу» на засіданні педагогічної ради по темі «Формування
активної, адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості:
реалії, проблеми та результати в просторі освітніх можливостей» розглянули шляхи вирішення основних проблем в
межах освітнього простору школи, поєднуючи теорію з практикою, та ознайомилися
з матеріалами позитивного досвіду вчителів нашого закладу по якісній освіті
дітей.
ЧЕРГА ДЕННА:
1.«Формування
активної, адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості:
реалії, проблеми та результати в просторі освітніх можливостей» (доповідь:
заступник з НВР Плахотнік О.М., керівник науково-методичної ради Столярова Л.Ф.).
Виступаючі:
• Вчитель української мови
та літератури Ковалевська О.Л. «Забезпечення якісної освіти учнів за умов
створення та реалізації індивідуальної освітньої програми в рамках предметів
української мови та літератури».
• Вчитель німецької мови
Шачаніна В.М. «Формування пізнавальної активності учнів на основі особистісного
підходу на урока німецької мови».
• Вчитель початкових класів
Скрипник Т.В. «Формування відповідальної, мислячої юної особистості шляхом
підвищення ефективності креативної діяльності в освітньому просторі початкової
школи».
• Вчитель початкових класів
Скочко Л.В. «Створення сприятливого середовища для набуття соціального досвіду
учнями в умовах НУШ».
• Вчитель історії Усаченко
О.В. «Підвищення ефективності уроку історії шляхом використання інноваційних
технологій (візуалізація)».
• Вчитель географії Рубан І.М. «Формування соціально активної
особистості в сучасному освітньому процесі на уроках географії через
впровадження інтерактивних форм навчання».
2. Про роботу педагогічного колективу по соціальному захисту дітей пільгових категорій за І семестр
2019/2020 н. р.
3. Звіт про хід виконання Закону України «Про
звернення громадян» за 2019 рік.
4. Звіт завідуючої бібліотеки Третяк М.В. про
проведену роботу за І семестр 2019/2020 н.р.
5. Виконання рішення педради від 23.10.2019
року №2 «Безпечне освітнє середовище.
Правові аспекти. Психолого-педагогічні умови створення освітнього середовища,
вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації».
6. Питання з
контролю. Робота з дітьми та сім׳ями, які стоять на внутрішкільному обліку.
І. УХВАЛИЛИ:
1.1. Методичній службі школи:
- Систематизувати і узагальнити
роботу колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Впровадження засобів соціалізації в процес формування
особистості в громадянському суспільстві» та над обласним науково-методичним
проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського
суспільства» (травень-червень 2010 року).
- Продовжити впровадження інновацій в освітній процес, координувати та
стимулювати пошук ефективних технологій, дослідницької роботи, створення
авторських програм та навчально-методичних комплексів.
- Активізувати участь педагогічних працівників школи в інноваційних формах
методичної роботи.
- Популяризувати досвід роботи вчителів у предметних та методичних
виданнях.
- Для створення ефективної методичної роботи розвивати обмін досвідом
учителів школи на шкільних семінарах, предметних декадах та тижнях.
Керівникам ШПЦК:
- Систематизувати і узагальнити роботу ШПЦК над науково-методичною проблемою (травень 2010 року)
- Створити банк інформації про публікації вчителів щодо змісту та методики
освітньої роботи.
- На підсумкових засіданнях ШПЦК проаналізувати вплив викладання
конкретних навчальних предметів на формування предметних та ключових
компетентностей учнів.
Педагогічним працівникам:
- Постійно опрацьовувати вимоги
державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних
дисциплін.
- Систематично працювати над
підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну
майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології
з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.
- Популяризувати власний педагогічний досвід роботи з предмету на
сторінках власних сайтів та блогів, періодичних та фахових виданнях.
Практичному
психологу:
- Розвивати творчий та інтелектуальний
потенціал учнів 1, 5, 10 класів у період адаптації через впровадження занять з
психології «Вчуся бути успішним».
- Сприяти успішній соціалізації
старшокласників у суспільстві через підвищення психологічної грамотності всіх
учасників освітнього процесу.
- Вдосконалювати систему педагогічного та психологічного
супроводу учнів відповідно до їх здібностей і потреб.
- Підвищення психологічної грамотності
вчителів здійснювати через роботу психолого-педагогічного семінару.
Немає коментарів:
Дописати коментар