неділю, 12 квітня 2020 р.

Засіданні педагогічної ради «Формування активної, адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості: реалії, проблеми та результати в просторі освітніх можливостей»


Сьогодні школа в усьому змінюється, оновлюється й перебудовується. І саме педрада в інноваційно-діяльнісній формі створює умови  для переоцінки педагогічних цінностей, зміни думок, поглядів, суджень вчителями про своє професійне призначення.
З рамках місячника педагогічної майстерності вчителів школи «Будуємо Нову українську школу» на засіданні педагогічної ради по темі «Формування активної, адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості: реалії, проблеми та результати в просторі освітніх можливостей» розглянули шляхи вирішення основних проблем в межах освітнього простору школи, поєднуючи теорію з практикою, та ознайомилися з матеріалами позитивного досвіду вчителів нашого закладу по якісній освіті дітей.

ЧЕРГА ДЕННА:
1.«Формування активної, адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості: реалії, проблеми та результати в просторі освітніх можливостей» (доповідь: заступник з НВР Плахотнік О.М., керівник науково-методичної ради Столярова Л.Ф.).
Виступаючі:
• Вчитель української мови та літератури Ковалевська О.Л. «Забезпечення якісної освіти учнів за умов створення та реалізації індивідуальної освітньої програми в рамках предметів української мови та літератури».
• Вчитель німецької мови Шачаніна В.М. «Формування пізнавальної активності учнів на основі особистісного підходу на урока німецької мови».
• Вчитель початкових класів Скрипник Т.В. «Формування відповідальної, мислячої юної особистості шляхом підвищення ефективності креативної діяльності в освітньому просторі початкової школи».
• Вчитель початкових класів Скочко Л.В. «Створення сприятливого середовища для набуття соціального досвіду учнями в умовах НУШ».
• Вчитель історії Усаченко О.В. «Підвищення ефективності уроку історії шляхом використання інноваційних технологій (візуалізація)».
• Вчитель географії  Рубан І.М. «Формування соціально активної особистості в сучасному освітньому процесі на уроках географії через впровадження інтерактивних форм навчання».
2. Про роботу педагогічного колективу по соціальному захисту дітей пільгових категорій за І семестр 2019/2020 н. р.
3. Звіт про хід виконання Закону України «Про звернення громадян» за 2019 рік.
4. Звіт завідуючої бібліотеки Третяк М.В. про проведену роботу за І семестр 2019/2020 н.р.
5. Виконання рішення педради від 23.10.2019 року №2  «Безпечне освітнє середовище. Правові аспекти. Психолого-педагогічні умови створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації».
6. Питання з контролю. Робота з дітьми та сім׳ями, які стоять на внутрішкільному обліку.

І. УХВАЛИЛИ:
1.1. Методичній службі школи:
- Систематизувати і узагальнити роботу колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Впровадження засобів соціалізації в процес формування особистості в громадянському суспільстві» та над обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» (травень-червень 2010 року).
- Продовжити впровадження інновацій в освітній процес, координувати та стимулювати пошук ефективних технологій, дослідницької роботи, створення авторських програм та навчально-методичних комплексів.
- Активізувати участь педагогічних працівників школи в інноваційних формах методичної роботи.
- Популяризувати досвід роботи вчителів у предметних та методичних виданнях.
- Для створення ефективної методичної роботи розвивати обмін досвідом учителів школи на шкільних семінарах, предметних декадах та тижнях.
Керівникам ШПЦК:
- Систематизувати і узагальнити роботу ШПЦК над науково-методичною проблемою (травень 2010 року)
- Створити банк інформації про публікації вчителів щодо змісту та методики освітньої роботи.
- На підсумкових засіданнях ШПЦК проаналізувати вплив викладання конкретних навчальних предметів на формування предметних та ключових компетентностей учнів.
Педагогічним працівникам:
 - Постійно опрацьовувати вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін.
 - Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предметів, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей.
- Популяризувати власний педагогічний досвід роботи з предмету на сторінках власних сайтів та блогів, періодичних та фахових виданнях.
Практичному психологу:
 - Розвивати творчий та інтелектуальний потенціал учнів 1, 5, 10 класів у період адаптації через впровадження занять з психології «Вчуся бути успішним».
 - Сприяти успішній соціалізації старшокласників у суспільстві через підвищення психологічної грамотності всіх учасників освітнього процесу.
 - Вдосконалювати систему педагогічного та психологічного супроводу учнів відповідно до їх здібностей і потреб.

 - Підвищення психологічної грамотності вчителів здійснювати через роботу психолого-педагогічного семінару.











Немає коментарів:

Дописати коментар