четвер, 21 квітня 2016 р.

ІНФОРМАЦІЯ про виконання рішення педагогічної ради №1 від 31.08.2015 року

На виконання рішення педагогічної ради в школі:
1. Розпочато роботу над новим науково-методичним проектом області «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» та району «Формування інноваційної особистості учасника навчально-виховного процесу засобами соціалізації в сучасному суспільстві».
2. Науково-методична рада та творча група визначили тему науково-методичного проекту
школи: «Впровадження засобів соціалізації в процес формування особистості в громадянському суспільстві»;
науково-методичної ради: «Соціальні орієнтири формування особистості в громадянському суспільству»;
виховної роботи: «Становлення активної життєвої позиції кожного учня, досягнення єдності виховання і прагнення самої особистості до досягнення соціальної зрілості».
3. Всі шкільні предметно циклові комісії зорієнтували свою діяльність відповідно до теми проекту школи.
4. Одним з найважливіших пріоритетних напрямків в роботі закладу визначено – створення умов для розвитку творчих здібностей вчителя та учня.
5. Створюються умови для неперервного зростання рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу і якості професійної діяльності.
З цією метою школі 25 грудня 2015 року проведений єдиний методичний день.
Науково-методичною радою (керівник Столярова Л.Ф.) та творчою групою (керівник Десятниченко М.С.) були сплановані заходи по підготовці єдиного методичного дня, проведені індивідуальні співбесіди з керівниками шкільних предметно-циклових комісій, інформаційні консультації з вчителями з метою надання методичної допомоги в підготовці запланованих заходів, виготовлено методичний бюлетень та фотоколаж «Шлях до успіху – разом до зірок!».
Заступник директора з НВР Плахотнік О.М організувала роботу по розробці та проведенню майстер-класів «Впровадження інтерактивних прийомів і методів на уроках в початковій, середній та старшій школі» та забезпечила роботу методичної студії «Визначення орієнтирів діяльності школи на І етапі роботи над науково-методичним проектом області та школи».
Практичний психолог Рєзнік А.В. провела анкетування педагогічних працівників та підготувала матеріали на засідання психолого-педагогічний семінар «Психологічні особливості соціалізації особистості в громадянському суспільстві».
Майстер-класи проводили вчителі, що атестуються в цьому навчальному році. Втілюючи завдання науково-методичної проблеми школи «Впровадження засобів соціалізації в процес формування особистості в громадянському суспільстві», вони використали на уроках інноваційні технології, які дали якісний результат.
Чубара Н.Й., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель провела урок природознавства у 1 класі на тему «Як економно використовувати воду в повсякденному житті» в формі створення навчального проекту. Вдало вчителька використала на уроці фенологічні спостереження, мозковий штурм Вставте потрібне слово, роботу в групах, мультфільм Економ воду, ілюстраційні плакати Бережи воду, гру Коли я вмиваюся, прислів’я та приказки.
Грицай Л.В., вчитель другої кваліфікаційної категорії, провела урок біології у 9 класі на тему «Будова і функції органів травлення. Ротова порожнина». Вчителька використала цікаві методи і методичні прийоми: інформаційно – рецептивний, репродуктивний, проблемно-пошуковий, візуальний, релаксопедичний; міжпредметні зв’язки з медициною та основами здоров’я; мультимедійну презентацію, гру «Лабіринт», схеми, малюнки, таблиці. Вчитель творчо працює над пошуками шляхів введення інноваційних технологій.
Ковалевська О.Л., вчитель першої кваліфікаційної категорії, провела урок української мови у 10 класі на тему «Складні випадки правопису великої літери». Вона на уроці використала прийоми «Передбачення», «Зашифроване послання» та «Незакінчене речення», систему дослідницьких завдань, колективну роботу з таблицями, творче дослідження, дослідження – відновлення, ігри «Хто більше» та «Я - редактор». Використання різноманітних форм і методів було тісно пов’язане з темою та метою уроку. Досягненню мети уроку сприяла ціла серія вдало підібраних, вивчених на уроці української літератури, творів.
Уроки вчителів свідчать про те, що впровадження засобів соціалізації в процес формування особистості – не самоціль. Це лише засіб до досягнення тієї атмосфери в класі, що найкраще сприяє атмосфері співробітництва, порозуміння і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання.
В ході роботи методичної студія «Визначення орієнтирів діяльності школи на І етапі роботи над науково-методичним проектом області та школи» педагоги ознайомилися із метою, стратегіями та завданнями на всі етапи роботи на майбутні п’ять років над науково-методичними проектами області, району, школи, науково-методичної ради та ШПЦК. Визначили фактори педагогічного впливу на розвиток соціальної компетентності учня, напрямки формування професійної компетентності вчителя та форми залучення педагогів до інноваційної діяльності.
На засіданні психолого-педагогічного семінару «Психологічні особливості соціалізації особистості в громадянському суспільстві» присутнім було роз’яснено з психологічної точки зору на підставі наукових досліджень за якими основними фазами життєвого циклу відбувається формування особистості протягом усього життя, її соціалізації та вибору шляху для досягнення поставлених цілей. Відповідно керівникам ШПЦК та вчителям-предметникам були запропоновані рекомендації для досягнення поставленої мети.
Методичний аукціон «Калейдоскоп педагогічних ідей» проведений з метою пропаганди передового педагогічного досвіду та методів активізації творчої діяльності учнів на уроках, на якому обмінятися досвідом роботи мали змогу ті педагоги-практики, які вже досить довго є послідовниками різних дидактичних технологій та широко працюють над методами активізації соціальної діяльності учнів на уроках (вчителі: трудового навчання Первій О.М., математики Таран Г.М., зарубіжної літератури Плахотнік О.М. та початкових класів Скрипник Т.В.)
6. Більшість вчителів та класних керівників у своїй повсякденній системній роботі допомагають всім учасникам навчально-виховного процесу дотримуватися пріоритету виховання незалежної особистості, здатної до самореалізації у змінному соціумі,формувати відкритість до світу людей як потребу особистості, навички соціальної поведінки, готовність до пошуку та сприймання соціальної інформації.
7. Класні керівники 9 та 11 класів забезпечують учням можливість пізнання світу професій, а вчителі трудового навчання – набуття практичного досвіду професійної діяльності з метою обґрунтованого професійного самовизначення.
8. Вчителі Грицай Л.В., Рубан І.М., Даниленко В.О. розвивають інтерес учнів до науково-дослідницької роботи.
9. Забезпечується функціонування електронних проектів «Електронний журнал», «Електронний щоденник», «Атестація педагогічних працівників», проте не проведена робота по залученню учнів школи до участі в проектах «Електронна школа для обдарованих учнів», «Електронна школа для дітей з особливими потребами», («Профільна школа он-лайн», «Віртуальна майстерня Петриківського розпису»).
10. Надаються якісні освітні послуги з профільного навчання учням ІІІ ступеню за філологічним напрямом профілем української філології відповідно нової концепції.
11. Вчителі підтримують творчо обдарованих дітей: готують до Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів, навчання в Малій академії наук України (Грицай Л.В.), участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах з базових навчальних дисциплін, участі в інтелектуальних та творчих конкурсах, спортивних змаганнях.

Немає коментарів:

Дописати коментар