неділю, 17 жовтня 2021 р.

ПОЛОЖЕННЯ про місячник педагогічної майстерності

 ПОЛОЖЕННЯ

про місячник педагогічної майстерності

«Через творчу майстерність педагога до успіху учня»

 Мета місячника: методична підтримка реалізації творчого підходу педагогів у навчанні дітей для успішного підвищення якості освіти, стимулювання вчителів до удосконалення їх професійно-педагогічної майстерності відповідно до нового Професійного стандарту.

Завдання:

- проаналізувати ситуацію, пов’язану з виконанням вчителями рішень педагогічної ради щодо удосконалення навичок професійного зростання в рамках державного професійного стандарту вчителя;

- виявити проблемні зони освоєння технологій сучасного уроку;

- виявити позитивний педагогічний досвід підвищення професійно-педагогічної майстерності. 

Терміни проведення:  

Підготовчий етап

1. Підготовка методичного матеріалу: розробки уроків, відеоуроків, опис методів і прийомів, що забезпечують реалізацію системно – творчого підходу вчителя до навчання учнів, дидактичний матеріал.

2. Прийом заявок заступником директора з НВР (у вільній формі) від керівників ШПЦК на проведення відкритих уроків, відеоуроків; 

3. Оформлення стенду з даної теми (інформування колективу про зміст місячника):

1. Відкриті уроки.

2. Відеозйомка уроків.

3. Взаємовідвідування уроків вчителями ШПЦК.

Змістовно-діяльнісний етап 

4. Відвідування уроків адміністрацією школи та вчителями інших предметів.

Графік відвідування складається заступником директора з НВР з урахуванням зайнятості вчителя. При відвідуванні уроку вчитель робить самоаналіз відвіданого заходу з позиції інноваційного підходу з метою його представлення на засіданні ШПЦК, в тому числі, для підвищення рівня сформованості в себе даної професійної компетенції.  

5. Обговорення підсумків місячника на предметному ШПЦК. Після закінчення змістовного етапу кожна ШПЦК на своєму засіданні обговорює підсумки своєї участі в місячнику, проводить рефлексію з приводу ступеня реалізації мети методичного місячника, визначає досвід для подання на засідання педагогічної ради. Підсумки з планово-аналітичними матеріалами здаються керівнику ШПЦК (в текстовому та електронному варіанті з фото – відеозаписами уроків або фрагментами з уроків).

Ефективність проведення уроків оцінюється по карті аналізу уроку з позиції творчої майстерності педагога. Карта уроку має містити бальну оцінку змістовних критеріїв уроку. На підставі підрахунку загальної кількості балів скласти діаграму, що дозволяє вчителю бачити свої успіхи, упущення, проектувати шляхи вдосконалення.

Аналіз відвіданих уроків повинен показати, чи побудовані уроки відповідно до вимог, як вчителі залучають до цілепокладання дітей, як володіють навичками організації роботи учнів у групах, парах, здійснюють індивідуальну підтримку дітей, використовують методи і прийоми активного навчання.

Всі уроки мають бути обговорені на засіданнях ШПЦК,  на яких вказані окремі методичні помилки у веденні уроків, дані рекомендації щодо їх виправлення.

6. Розміщення інформації і матеріалів місячника на сайті школи.

Заключний етап місячника.

За результатами проведення місячника методичною радою обговорюється і приймається рішення щодо якості реалізації вчителями школи інноваційного підходу до організації успішної діяльності учнів на відкритих уроках, відеоуроках в рамках місячника.

Провести засідання педагогічної ради «Про підсумки методичного місячника «Через творчу майстерність педагога до успіху учня» за планом:

1. Вирішення головних завдань місячника: організація активного розкриття і розуміння вчителями особливостей освіти відповідно до Професійного стандарту вчителя. 

2. Представлення досвіду роботи вчителів щодо застосування інноваційних засобів у навчанні. Визначення учасників для нагородження (грамотами, дипломами).

3. Узагальнення матеріалу та висвітлення його в методичному бюлетені, на сайті школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар