неділя, 29 березня 2020 р.

Єдиний методичний день «Багатовекторність діяльності вчителя – запорука високої стабільності якості знань учнів»


Ми живемо й працюємо в часи реформ, але ніяка реформа в країні не відбудеться, якщо не переорієнтується вчитель, тому Єдиний методичний день у закладі пройшов по темі «Багатовекторність діяльності вчителя – запорука високої стабільності якості знань учнів» у формі педагогічного старквесту: пошук, підтримка і пропаганда перспективного педагогічного досвіду педагогів, діяльності всього педагогічного колективу з питань впровадження нових технологій, організації освітньої та методичної роботи в школі та створення умов для професійного самовдосконалення вчителя, самоосвіти й удосконалення його педагогічної майстерності.
Протягом дня вчителі опрацювали теоретичні питання:«Вимоги до професійних й особистісних якостей освітян в умовах української школи» (Даниленко В.О., Столярова Л.Ф.) та лайфхаки для продуктивного й цікавого уроку (Десятниченко М.С.).
Під час практичної частини були проведені: засідання всіх шкільних предметно методичних циклових комісій у формі педагогічної трибуни під девізом «Моє покликання – бути педагогом освіти» (керівники ШПЦК Горбунова Н.В., Первій О.М., Шачаніна В.М., Таран Г.М.), методичний діалог «Від педагогічної співпраці до багатовекторної діяльності» (Плахотнік О.М.), ділова гра для педагогів та старшокласників з елементами тренінгу «Сучасному учню – сучасний педагог» (Ковалевська О.Л.), майстер-клас «Хмарні технології» (Скорик В.М.), вікторина “Вік живи – вік учись” (Скрипник Т.В.), вправа «Народ скаже, як зав'яже” (Усаченко О.В.), педагогічний стартквест «Майстерність і пошук» (Первій О.М.).
Завершився день проектним психологічним тестом для визначення вчителями власного ставлення до життя і професії (Рєзнік А.В.) та корисними порадами педагогам (Яковенко Л.А., Нагорна Т.О.).
Процес підвищення методичної багатовекторності вчителів не є самоціллю, він дозволяє вчителю знайти своє місце в професійному світі, реалізуватися шляхом удосконалення свого методичного стилю, що впливає на сам процес розвитку професійної мобільності.


















Немає коментарів:

Дописати коментар