понеділок, 6 грудня 2021 р.

Практичний посібник для вчителів та учнів до підручника «Мистецтво» НУШ для 3 класу автори: Калініченко О.В., Аристова Л.С.

Робота на селищний фестиваль педагогічних технологій «EDUFEST Mezova – 2021» 

Первій Лариса Анатоліївна

вчитель музичного мистецтва

вищої кваліфікаційної категорі, 

старший учитель

Музика є одним із наймогутніших засобів виховання, який надає естетичного забарвлення духовному життю людини.

«Пізнання світу почуттів неможливе без розуміння переживання музики, без глибокої душевної потреби слухати музику, діставати насолоду від неї, – писав В. Сухомлинський. Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури». Ці слова видатного педагога гуманіста конкретизують його думку про музичне виховання як першооснову у вихованні людини.

Вчитель музики відчиняє двері дітям у світ мистецтва, допомагає їм робити перші кроки до прекрасного. І якщо урок музичного мистецтва перетвориться на сухе відпрацьовування навчального матеріалу, тоді жодна діяльність на уроках не буде цікавою і плідною.

Як зробити урок музики уроком мистецтва? Які методи і прийоми сприятимуть проникненню музики в серця учнів? Як допомогти музиці стати частинкою життя дітей? Відповіді на ці запитання можна знайти в даному посібнику.

Тому, щоб в умовах Нової української школи створити урок цікавим, повноцінним, який буде активізувати успіхи дітей на уроках мистецтва, і створений цей посібник

Мета пропонованого посібника – допомогти вчителю музичного мистецтва в організації й проведенні цікавого, креативного уроку. У посібнику представлені інтерактивні завдання на розвиток темпу й метроритму, звуковисотного чуття, чуття тембру, динамічного чуття, музичного сприйняття, музичної пам’яті, вокально-хорових навичок та інших музичних здібностей, а також теоретичний матеріал, який допоможе учням опанувати основи музичної грамотності. Різноманітність та системність виконання творчих завдань, вміщених у посібнику сприятиме активізації творчих проявів дітей. У них виробляється звичка зосереджуватися, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань.

Захопившись завданнями, розробленими на кожен урок, діти не помічають, що навчаються: пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в надзвичайних ситуаціях, доповнюють свою уяву, розвивають фантазію. Навіть найпасивніші діти прилучаються до роботи з великим бажанням, докладаючи всіх зусиль.

Творчі завдання даного посібника відкривають перед дитиною шлях використання отриманих знань в життєвій практиці, пробуджують інтерес до музики, формують власну думку, виховують наполегливість і любов до музичної діяльності.

В посібноку зібрані інформаційні картки для практичного використання на уроках музичного мистецтва до підручника «Мистецтво» за програмою Нової української школи для 3 класу автори: Калініченко О.В., Аристова Л.С.


Немає коментарів:

Дописати коментар