Робота на селищний фестиваль педагогічних технологій «EDU_ FEST Mezova – 2021»
Первій Лариса Анатоліївна
вчитель музичного мистецтва
вищої кваліфікаційної категорі,
старший учитель
Музика є одним
із наймогутніших засобів виховання, який надає естетичного забарвлення
духовному життю людини.
«Пізнання
світу почуттів неможливе без розуміння переживання музики, без глибокої
душевної потреби слухати музику, діставати насолоду від неї, – писав В.
Сухомлинський. Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому,
що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної,
естетичної, моральної культури». Ці слова видатного педагога гуманіста
конкретизують його думку про музичне виховання як першооснову у вихованні
людини.
Вчитель музики
відчиняє двері дітям у світ мистецтва, допомагає їм робити перші кроки до
прекрасного. І якщо урок музичного мистецтва перетвориться на сухе
відпрацьовування навчального матеріалу, тоді жодна діяльність на уроках не буде
цікавою і плідною.
Як зробити
урок музики уроком мистецтва? Які методи і прийоми сприятимуть проникненню
музики в серця учнів? Як допомогти музиці стати частинкою життя дітей?
Відповіді на ці запитання можна знайти в даному посібнику.
Тому, щоб в
умовах Нової української школи створити урок цікавим, повноцінним, який буде
активізувати успіхи дітей на уроках мистецтва, і створений цей посібник
Мета
пропонованого посібника – допомогти вчителю музичного мистецтва в організації й
проведенні цікавого, креативного уроку. У посібнику представлені інтерактивні
завдання на розвиток темпу й метроритму, звуковисотного чуття, чуття тембру,
динамічного чуття, музичного сприйняття, музичної пам’яті, вокально-хорових
навичок та інших музичних здібностей, а також теоретичний матеріал, який допоможе
учням опанувати основи музичної грамотності. Різноманітність та системність виконання творчих завдань, вміщених у
посібнику сприятиме активізації творчих проявів дітей. У них виробляється
звичка зосереджуватися, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до
знань.
Захопившись
завданнями, розробленими на кожен урок, діти не помічають, що навчаються:
пізнають, запам’ятовують нове, орієнтуються в надзвичайних ситуаціях,
доповнюють свою уяву, розвивають фантазію. Навіть найпасивніші діти прилучаються
до роботи з великим бажанням, докладаючи всіх зусиль.
Творчі
завдання даного посібника відкривають перед дитиною шлях використання отриманих
знань в життєвій практиці, пробуджують інтерес до музики, формують власну
думку, виховують наполегливість і любов до музичної діяльності.
В
посібноку зібрані інформаційні картки для практичного використання на уроках
музичного мистецтва до підручника «Мистецтво» за програмою Нової української
школи для 3 класу автори: Калініченко О.В., Аристова Л.С.
Немає коментарів:
Дописати коментар