вівторок, 25 грудня 2018 р.

ЗВІТ про підсумки роботи над проблемою на ІІІ етапі


ЗВІТ про роботу педагогічного колективу на ІІІ етапі реалізації обласного, селищного та шкільного науково-методичного проекту
“Впровадження засобів соціалізації в процес формування особистості у громадянському суспільстві”

1.     Кількісно-якісний склад педагогічних працівників
Навчальний рік
Кількість педпрацівників
Вища
І
ІІ
спеціаліст
Старший учитель
Учитель-методист
2015/2016
23+4 сум
12+3
2
4
5+1
9
3+3
2016/2017
20+8 сум
12+5
2+1
2+1
4+1
9+2
3+2
2017/2018
21+ 7 сум
12+4
3+1
1+1
5+1
7+1
4+2
 
2.     Для підвищення професійної майстерності вчителів використовувалися можливості
№ з/п
Форма роботи
Назва та зміст питання
1.
Педагогічна рада
№ 7 від 26.03.2018 року
1. Формування активної життєвої позиції кожного учня, досягнення єдності виховання і прагнення самої особистості до досягнення соціальної зрілості.
2. Презентація напрацювань учителів, які підлягають атестації.
№ 2 від 11.10.2018 року
Інноваційні системи контролю і оцінки якості знань та їх вплив на формування самооцінки учнів
№ 1 31.08.2017 року
Підсумки роботи школи за 2016-2017 навчальний рік та модернізація системи науково-методичного забезпечення освітнього середовища школи в умовах реалізації програми розвитку школи у поточному навчальному році.
2.
Методична рада
1. Організаційно – педагогічний модуль (вересень-жовтень).
Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури, обмін досвідом.
- Оперативна нарада “Особливості практичного етапу роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою”.
- Семінар – практикум «Роль мотивації та застосування активних методів навчання та виховання учнів».
- Обмін досвідом класоводів початкових класів «Педагогічні відкриття у вихованні соціальної особистості в початковій школі».
2. Інструктивно – методичний модуль (листопад).
«Організація та проведення дослідно – експериментальної роботи й інноваційної діяльності в роботі над проблемою школи». Форма узагальнення - методичний тиждень «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів».
3. Пошуково – дослідницький модуль (грудень).
«Шляхи вдосконалення форм і методів соціалізації особистості в педагогічній діяльності». Форма узагальнення - круглий стіл.
4. Модуль вивчення, узагальнення і поширення ефективного передового педагогічного досвіду (січень-лютий).
«Підвищення якості знань на основі впровадження на уроці традиційних та інноваційних методик». Форми узагальнення – педагогічні майстерні, обмін досвідом, ринок методичних ідей.
- Упровадження в практику передового педагогічного досвіду та результатів досліджень педагогічної науки – запорука конкурентоспроможності випускника.
5. Модуль практичний (березень-квітень)
«Сучасні педагогічні технології – основа удосконалення навчально-виховного процесу». Форма проведення: проблемний стіл. 
Гіпотеза: Сучасні педагогічні технології – основа удосконалення навчально-виховного процесу.
- Ділова гра «Творчість це – звільнення від стереотипів і шаблонів у розвитку пізнавальної активності учнів».
- Складання проспекту – довідника «Новітні педагогічні технології соціалізації учнів у  практиці роботи вчителя».
6. Модуль підсумковий (травень).
 «Динаміка зростання успішності учнів та професійної майстерності вчителя». Форма проведення: семінар.
- Педагогічні читання «Атестація як ключова складова системи професійної майстерності педагогічного працівника».
- Практикум «Показ елементів уроків з використанням інформаційних технологій навчання та навчально-методичних проектів».
3
Творча група
- Практикум «Розробка та доповнення методичних рекомендацій із комплексної педагогічної діяльності вчителя: вимоги до професійності вчителя на новому етапі розвитку освіти».
- Створення методичного бюлетеня з питання «Модернізація освіти, нові можливості та проблеми реалізації соціалізації особистості в практику роботи вчителя»
- Практикум «Показ елементів уроків членів творчої групи з використанням інформаційних технологій навчання та навчально-методичних проектів».
- Педагогічний міст «Творчий потенціал учителя. Захист інновацій».
- Творча лабораторія вчителя «Проектна технологія (з досвіду роботи Таран Г.М., Плахотнік О.М.)».
- Проблемний полілог «Формування соціальної компетентності інноваційної особистості в умовах громадсько-активної школи»
4.
Шкільна предметно – методична  комісія вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Засідання № 2 (листопад)
1. Обговорення напрацювань по проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості  в громадянському суспільстві» на ІІ етапі.
2. Роль вчителя у формуванні громадянської компетентності учнів.
Засідання № 3 (січень)
1. Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2. Використання творчих завдань на уроках української мови та літератури як ефективний засіб розвитку креативного мислення учнів.
3. Креативне мислення як чинник соціалізації учнів в контексті національно-патріотичного виховання.
4. Аналіз моніторингового дослідження знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за І семестр.
Засідання № 4 (березень)
1. Творче використання інноваційних форм на уроках зарубіжної літератури як дієвий засіб соціалізації особистості на етапі становлення громадянського суспільства (презентація напрацювань з досвіду роботи вчителя зарубіжної  літератури Плахотнік О.М.).
2. Формування національної свідомості та громадянського виховання старшокласників у процесі викладання суспільних дисциплін.
3. Використання проектної методики як засобу ефективного розвитку комунікативної компетенції учнів на уроках іноземної мови.
4. Творчий звіт вчителів, що атестуються.
Засідання № 5 (травень)
1. Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках  суспільно-гуманітарного циклу.
2. Аналіз моніторингового дослідження знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу за ІІ семестр.
5.
Шкільна предметно – методична  комісія вчителів природничо-математичного циклу
Засідання № 1 (серпень)
Педагогічні дебати «Самоосвіта викладача: навіщо педагогу вчитися?»
 Методичний SMS центр: «Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом».
Створення моделі плану самоосвіти.
Засідання № 3 (грудень)
Педагогічний диспут «Обдаровані діти: виявлення, навчання, розвиток».
 Майстер - клас «Розвиток критичного мислення учнів як важливого елементу продуктивної технології навчання»
(з досвіду роботи Таран Г.М.).
Проведення Декади педагогічної майстерності «Педагог – особистість творча».
Вивчення стилю роботи вчителів, що атестуються.
Засідання № 4 (січень)
Проблемний стіл «Учнівські проекти ї їх місце в системі уроків. Проблеми організації проектної діяльності педагога»
Диспут «Труднощі, які виникають під час навчання дитини в школі».
Консультація «Підвищення психологічної компетентності вчителів в роботі з дітьми даної категорії».
Засідання № 5 (березень)
Майстер-клас «Метод проектів  для розвитку творчого потенціалу учня».
6.
Шкільна предметно – методична  комісія вчителів спортивно-естетичного циклу
Засідання 2 (листопад)
Форма проведення: аукціон педагогічних ідей
Становлення компетентностей школярів в межах пізнавальної діяльності.
Про навчально-методичне забезпечення та його ефективне використання у навчально-методичному процесі
Про способи виявлення спеціальних здібностей
Засідання 3 (січень)
Форма роботи: диспут
Самоосвітня діяльність вчителя – запорука успішної роботи.
Пізнавальна самостійна діяльність як засіб стимулювання розумового розвитку учнів (з досвіду роботи Нагорної Т.О.).
Засідання 4 (березень)
Форма проведення: тренінг
Інноваційні підходи при викладанні трудового навчання.
Звіт вчителів предметників про роботу з самоосвіти.
Впровадження у практику обласної, районної та шкільної методичної проблеми
Засідання 5 (травень)
Форма проведення: круглий стіл
Система та результати роботи з обдарованими дітьми.
7.
Шкільна предметно – методична  комісія вчителів початкових класів
Засідання 1 (вересень)
Опрацювання Державного стандарту початкової загальної освіти, Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Аналіз нових навчальних програм, підручників для початкової школи.
Засідання 2 (листопад)
Доповідь «Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови». (Горбунова  Н.В. )
Адаптація першокласників. Творчий підхід до оцінювання учнів першого класу.
Прийоми групової роботи на уроках української мови.
Круглий стіл "Психологічні причини труднощів у навчанні молодших школярів.
Засідання 3 (січень)
Доповідь «Емоційно-ціннісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра» (Денисенко В.Л. )
Тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів: підготовка, проведення, аналіз роботи.
Обмін досвідом «Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання».
Круглий стіл «Технологія проблемного навчання в початковій школі».
Засідання 4
Доповідь "Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації". (Скочко Л.В.)
Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів.
Розвиток здоров’язберігаючих компетенцій молодших школярів .

3.     Для забезпечення якісних освітніх послуг:
3.1.          Предметні гуртки  на платній основі:
№ з/п
Назва гуртка
Кількість учнів
Клас
1
Вокальний гурток «Межівчанка»
15
4-9
2
Спортивної танцювальної аеробіки «Тандем»
21
3-11
3
Трудового навчання «Народні ремесла»
15
5-11
4
Української мови «Мовознавці»
15
9-11
5
Євроклуб «Альянс»
15
8-11
6
Образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик»
15
2-9
7
Історичний «Юний ерудит»
22
6

3.2.          Відвідували факультативи освітнього округу
№ з/п
Назва навчального закладу
Математика
Українська мова
та літератури
10 кл.
11 кл.
10 кл.
11 кл.

КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
4
3
9
5

3.3. Слухачі МАНу
№ з/п
Назва навчального закладу
ветеринарія та зоотехнія
біологія людини
англійська мова
психологія

КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
Бойко Ольга
11 клас
Баша Вікторія Педус Ольга
10 клас
Горшков Денис 11 клас
Писаненко Андрій
11 клас

3.4.Участь в олімпіадах
№з/п
Назва навчального закладу
учасників


учасників
районного етапу
переможців
районного етапу
учасників обласного
етапу
переможців
обласного
етапу

КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
56
26
І – 17
ІІ – 7
ІІ – 2
11
2
ІІ – 1
ІІІ – 1

3.4. Участь в інтерактивних конкурсах (кількість учасників/отримали сертифікати)
Назва навчального
закладу



Мультитест з англ. мови
Соняшник
Геліантус
Кенгуру
Орлятко
«Sunflower» зар. літ.
Левеня
Лелека
Кришталева сова
Мультитест
Олімпусик
КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
14

9

4


30
33

22
10

9 добрий
15

13
13

4.     Відомості про:
4.1.  Місце  вчителя і інформаційному просторі
№ з/п
Назва навчального закладу
ПІП вчителя
Електронна адреса
Власного сайту/блогу
Сторінка 
у facebook
Інші
інтернет
видання
1
КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
МСШ №2



Плахотнік О.М.

«Sunflower»
«Всеосвіта» https://vseosvita.ua
2
Ковалевська О.Л.


3
Даниленко В.О.


4
Десятниченко М.С.


5
Горбунова Н.В.



4.2.          Відомості про вчителів, які завершують дослідження у 2019 році

назва установи
ПІП вчителя
Пед.
стаж
Освіта
Категорія
Звання
Тема дослідження
1
КЗО «Межівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» МСР»
Первій
Олег Миколайович
29
вища
вища
старший учитель
Формування життєвих компетенцій учнів засобами трудового навчання
2
Яковенко Лілія Анатоліївна
5
вища
спеціаліст
-
Гра – одна з основних та ефективних засобів особистісно зорієнтованого навчання німецької мови
3
Шевченко Катерина Анатоліївна
7
вища
спеціаліст
-
Етичне виховання першокласників у групі продовженого дня
4
Денисенко Вікторія Леонідівна
12
вища
спеціаліст
-
Розвиток математичних компетентностей учнів початкових класів

4.3.              Рішення педагогічної ради про підсумки роботи на ІІІ етапі науково - методичного  проекту.
З протоколу рішення засідання педагогічної ради №10 від 23.05.2018 року:
        
Аналізуючи очікувані результати роботи над науково-методичним проектом на ІІІ (практичному) етапі ми отримали:
1. Покращення умов для всебічного розвитку та саморозвитку особистості.
2. Вчителі-предметники втілюють в практику роботи індивідуалізацію та диференціацію навчання учнів.
3. Створена модель сучасного компетентного вчителя.
4. Педагогічні працівники, учні та дирекція школи впроваджують інноваційні технології в навчально – виховному процесі.
5. Більшість учителів використовують комп’ютерне тестування для отримання об’єктивної картини рівня засвоєння навчального матеріалу.
6. Вчителі-предметники втілюють в практику роботи інтеграцію, індивідуалізацію та диференціацію навчання учнів.
7. Підвищення фахової майстерності та педагогів.
8.Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом використання та інтеграції різних форм роботи з учнями.
9. Зросла пізнавальна діяльність учнів в плані соціалізації особистості.
10. Значне підвищення рівня творчого потенціалу вчителів та учнів.
11. Висока результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми. Помітна інтерактивність – взаємодія вихованців із зовнішнім середовищем та адаптивність – прагнення до стану стійкої рівноваги.
11. Налагоджена робота щодо організації учнівського самоврядування.
12. Використання прогнозування дає змогу повніше адаптувати науково-методичну роботу до сучасних вимог і працювати на випередження.
13. Матеріали атестації дали змогу побачити стан навчально-виховного процесу, відкрили можливості для адресної допомоги вчителям.

Плануючи роботу колективу на IV (коригуючому) етапі над проблемою, виділяємо головні напрямки:
-       Здійснювати в системі науково-методичне забезпечення розвитку освіти.
-       Вдосконалювати форми і методи навчання, поширювати передовий педагогічний досвід вчителів, які застосовують інтерактивні методики, нові особистісно-зорієнтовані системи навчання.
-       Своєчасно виявляти і сприяти усуненню причин, які гальмують вдосконалення методичного рівня вчителя.
-       Покращити індивідуальну роботу з учнями при підготовці до Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, участі в МАН.
-       - Напрямки роботи з учнями:
- розвиток вміння самостійно мислити, знаходити оптимальні шляхи для вирішення життєвих проблем;
- виробити в учнів здатність створювати нові ідеї та вміння, творчо та нестандартно мислити;
- розвивати вміння орієнтуватися в різноманітних життєвих ситуаціях та самостійно здобувати отримані знання;
- навчити дітей працювати з інформацією: збирати, аналізувати, робити необхідні узагальнення, висновки, застосовувати отриманий досвід для вирішення проблем;
- привити вихованцям здатність бути комунікабельними та активними в різних соціальних групах.

УХВАЛИЛИ:
І. Визнати діяльність педагогічного колективу щодо виконання завдань ІІІ етапу проблеми в плані впровадження соціалізації в практику роботи закладу задовільною.
ІІ. Адміністрації школи:
- забезпечити виконання затвердженого Плану заходів щодо реалізації завдань на період IV етапу роботи над проблемою;
- вжити заходи щодо якісного переходу початкової та основної школи на новий зміст і структуру навчання відповідно до вимог Нової української школи.
- забезпечити освітні, методичні умови реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання відповідно вимог Концепції Нової Української школи. При планування педагогічного процесу врахувати модель міжпредметної інтеграції.
IІІ. Заступникам директора школи:
- спрямувати діяльність вчителів на підвищення якості навчально-виховного процесу умовах в соціалізації особистості громадянського суспільства на IV етапі роботи над проблемою;
- сприяти розвитку діяльності кожного вчителя на розробку, моделювання та проведення інтегральних уроків, міжпредметних курсів, тематичних днів, навчальних проектів з метою формування ключових компетентностей, формування критичного мислення, соціально-комунікативних та організаційних навичок, навичок застосування знань;
- постійно оновлювати сайт школи, формувати інформаційну культуру учнів та педагогічних працівників відповідно до їх інформаційних потреб, залучати їх до участі в on-line програмах, експериментах, олімпіадах, конкурсах, Інтернет - заходах тощо.
ІV. Вчителям школи:
- практикувати завдання, які вимагають більшої самостійності, виробленню в учнів умінь комбінувати матеріал від потреби навчальної ситуації;
- максимально використовувати можливості урочної та позаурочної діяльності для якісної підготовки учнів основної та старшої школи до державної підсумкової атестації та ЗНО;
- забезпечити подальшу реалізацію нових вимог Державних стандартів початкової освіти щодо компетентнісного, орієнтованого підходу до навчання учнів в початковій школі, спрямованого на особистісний розвиток, формування у школярів ключових і предметних компетентностей в відповідно до вимог Концепції Нової Української школи.

В.о. директора КЗО «Межівська 
ЗШ І-ІІІ ступенів № 2» МСР»                                                   О.М.Плахотнік

Немає коментарів:

Дописати коментар