Добре і цікаво
проведені предметні заходи допомогли вчителям-предметникам збагатити знання
дітей, проявити їхню ініціативу і самостійність, сприяли розвитку
індивідуальних якостей, розкриттю талантів. Через ігрові форми урочних та
позакласних заходів природничо – математичного напрямку учні залучалися до більш
поглибленого вивчення предметів. Перевагою проведення предметних декад було
створення сприятливої, творчої атмосфери та привернення уваги дитячого колективу
до вивчення точних наук.
Мета предметної декади:
1.
Підвищення рівня зацікавленості учнів
предметами природничо –математичного циклу;
2.
Виховання почуття відповідальності за
свою роботу перед колективом, волі, наполегливості в досягненні мети.
Завдання предметної декади:
1.
Вдосконалювати професійну майстерність
педагогів у процесі підготовки, організації та проведенні урочних та позакласних
заходів;
2. Залучати учнів до самостійної творчої діяльності.
Розпочалася декада з ознайомлення
учнів з планом заходів в рамках декади природничо – математичних наук, оголошенні
номінацій.
В 5-11 класах відбулась бесіда “Жити
на планеті – берегти природу” (вчитель географії Рубан І.М.). Діти випустили
газети на екологічну тематику «Збережи природу». Проведено урок – вікторину
«Хочеш пізнати світ – вивчай географію», конкурс кросвордів «Таємниці природи»,
географічна інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?».
Учні 11 класу цікаво
розповідали учням 5- 6 класів про значення фізичних та математичних знань у
сучасному світі, ознайомили їх з новинками фізичних відкриттів
(вчитель Десятниченко М.С.). Інтерактивну вікторину з фізики «Її величність
Фізика» теж підготували учні 11 класу.
Учні 8
класу підготували та провели бесіду в ігровій формі “Фізика та хімія вдома”,
яка викликала велику активну участь учнів 7 – 8 класів.
Не
менш цікавою і захоплюючою для учнів 5 класу виявилася гра "В гостях у десяткових дробів"(вчитель математики
Десятниченко М.С.), метою якої було узагальнити
знання та вміння з теми «Дроби», розвивати інтерес учнів до математики, вміння
працювати в групі; виховувати доброту, взаємоповагу, готовність прийти на
допомогу до того, хто її потребує. Цікаво змагалися діти під час брейн – рингу
«Теплові явища». Інтерактивний урок «Сила техніки. Вага тіла. Невагомість»
передбачив використання інтерактивної технології «Естафета»/
Вчителем
математики Таран Г.М., був проведений інтелектуальний марафон «Крок до зірок»
для знавців математики 7 та 8 класів. Учні 9 класу змагалися в квесті “У світі точних наук”,
під час якої показали, як швидко можна рахувати в екстремальних ситуаціях.
Проведено інтерактивний захід «Математика зліва – математика справа».
Був
проведений «Математичний КВК». між учнями 7 класу. Гра складалася з 6
конкурсів: теоретичний конкурс, математична естафета, конкурс «Склади казку»,
конкурс «Математична вікторина», усний рахунок. Глядачі відповідали на
жартівливі математичні запитання, розігрували сценки. Школярі виявили гарні
знання, вміння, навички, творчі здібності та зацікавленість предметом.
Такі змагання виховують в учнів толерантне ставлення один до
одного, вміння працювати в команді, вміння демонструвати багатство та красу
світу математики.
В 10
класі була проведена он-лайн гра «Медіапростір» (вчитель інформатики Новікова
В.В.). Мета заходу – поглибити й розширити знання учнів з інформатики;
розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне
мислення. Діти навчилися складати презентації, проекти, працювати індивідуально
та в групах.
9
клас створював буклети «Майбутнє Межової», туристичні реклами «Ласкаво просимо
до межівського краю!», «Мої проекти на майбутнє».
7
клас працював над використанням Microsoft Excel про побудові кросвордів.
Декада пройшла цікаво,
творчо та науково. Вона показала стійкий інтерес учнів до предметів
природничо-математичного циклу. Основні завдання декади були виконані.
Немає коментарів:
Дописати коментар