Мета сесії: підвести вчителів до розуміння про необхідність введення змін в
завдання для талановитих учнів (планування складних групових завдань, при
виконані яких учні проявляють свій потенціал).
Очікувані результати: розуміння вчителями суті умов, які необхідно створити для талановитих та
здібних учнів, усвідомлення ними
того, які зміни необхідно
внести до завдань для стимулювання потенціалу обдарованих та здібних дітей.
Виявлення інтересу до створення системи завдань, при виконані яких учні можуть заохотитись до навчання за
індивідуальними програмами.
Ключові ідеї: спільна
групова робота може бути використана для оцінки потенціалу талановитих та
здібних дітей.
25.01 – 1. Засідання
науково-методичної ради.
2. Відкриття
методичної сесії «Підвищення професійної майстерності вчителя з питань
соціалізації особистості талановитих та здібних дітей».
3. Привітання, проведення гри «Коло радості»
25.01 - Засідання ШПЦК всіх циклів:
- підготовка до презентації «Дерево передбачень»,
- підготовка матеріалів до виставки «За кожною талановитою дитиною
шукайте талановитого дорослого»,
- збір матеріалів на відеорепортаж та
фотовернісаж.
26.01 – 1. Методична лекція «Компетентнісний підхід як необхідна умова
соціалізації особистості в роботі з обдарованими дітьми». Рекомендації.
2. Педагогічні читання:
- «Формування навичок дослідження та аналізу мікроклімату у дитячих
колективах та ставлення учнів до школи»;
- «Сучасні ефективні форми соціалізації особистості засобами поєднання
теоретичних та практичних засад організації навчально-виховного процесу».
3. Консультація
психолога «Стратегії творчої діяльності, методи та прийоми розвитку критичного
мислення учнів».
4. Гра «Ситуація
успіху».
26.01 – 03.02 – робота творчих лабораторій вчителів.
03.02 – Підсумки методичної сесії «Предметна спрямованість вчителя з
обдарованими дітьми та дитячою обдарованістю»:
- відеорепортаж та фотовернісаж;
- виставка «За кожною талановитою дитиною шукайте талановитого
дорослого або як цікаво навчати»;
- презентація «Дерево передбачень»;
- вправа «Зворотній
зв’язок».
Немає коментарів:
Дописати коментар