Мова є одним із найважливіших
засобів профілізації старшокласників, оскільки вона є основою світогляду кожної
особистості. Усі ланки середньої загальноосвітньої школи мають своїм завданням
навчати і виховувати учнів. Старша ланка характеризується тим, що підсумовує та
узагальнює весь навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, формує
цілісний світогляд і перспективи на майбутнє. Випускаючи старшокласників у
життя, вона відповідає на духовні, соціальні, культурні, господарські запити
суспільства, нації, держави, підготовку вихованців їх до життя і вселяє надію
на краще майбутнє, яке випускники повинні створювати власними силами.
Слайд № 1 Межівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 працює і реалізує
науково-методичний проект «Креативна освіта для розвитку інноваційної
особистості в умовах школи життєтворчості».
Слайд № 2 Специфікою діяльності нашого навчального закладу є профільне навчання у
старшій школі – філологічний напрям, профіль української філології. Профільне
навчання має свої переваги:
- обізнаність з
філологічною галуззю;
- поглиблене вивчення
навчальних предметів української мови, української літератури, світової
літератури.
Слайд № 3 Профільними дисциплінами
у старшій школі є українська мова та література, світова література, допрофільне
навчання у 8-9 класах включає в себе факультативи українознавство (5-6 кл.),
практикум з правопису української мови (8-9 кл.). Творчо – розвивальні
підструктури профільного навчання у закладі представлені роботою гуртка
«Мовознавці», співпрацею школи з МАН та шкільним науковим товариством «Еврика».
Слайд № 4 Пріоритетні напрямки
роботи профільного навчання це,
безумовно, формування основних компетентностей, які дозволяють, враховуючи
індивідуальні особливості, орієнтуватися на майбутню професійну діяльність.
Змістом роботи є поглиблення знань з рідної мови, підвищення грамотності учнів,
розвиток творчих здібностей, розширення лінгвістико-літературного кругозору.
Слайд № 5 Метою філологічного
профілю є досконале володіння українською мовою та літературою в усіх сферах
суспільного життя, розвиток інтелектуально-креативних здібностей, виховання
потреби безперервно вдосконалювати власне мовлення тощо».
Слайд № 6 Форми роботи
Слайд № 7 Програми з української
мови, української літератури, світової літератури для профільного навчання
учнів 10-11 класів (філологічний напрям, профіль – українська філологія) затверджені
наказом Міністерства освіти і науки
України від 28.10.2010 № 1021, розроблені
з урахуванням положень Закону України “Про загальну середню освіту”, Державного
стандарту базової та повної загальної середньої освіти, Концепції профільного
навчання в старшій школі, Типового
навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів (філологічний напрям), програми
"Українська мова. 5–11 класи", Загальноєвропейських рекомендацій з
мовної освіти.
Програма факультативного курсу
«Практикум з правопису української мови» для 8-9 класів рекомендована листом
Міністерства освіти і науки України від 05.07.2006 № 1/11- 3715.
Програма факультативного курсу
«Українознавство» для 5-6 класів затверджена Вченою радою Науково-дослідного
інституту українознавства МОН України (протокол № 6 від 19.05.2008).
Слайд № 8 Реалізація завдань
програми профільного навчання.
Слайд № 9 Вчителями української мови
та літератури розроблений проект «Вінок Кобзаревої слави», присвячений
200-річчю від дня народження Т.Г.Шевченка. Цей проект включає в себе
різноманітні заходи…(на слайдах).
Слайд № 14 Очікувані результати.
-
Отримання цілісної системи знань для подальшої
професійної самореалізації
-
Поглиблення художнього сприйняття учнями
літературних творів.
-
Розвиток творчих та художньо-естетичних
здібностей.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ до виступу та БЮЛЕТЕНЬ ШПЦК розміщені на сторінці ШПК суспільно-гуманітарного циклу на сайті школи
http://mezhovash2.klasna.com/uk/site/shpk-suspilno-gumanitarno.html
ПРЕЗЕНТАЦІЯ до виступу та БЮЛЕТЕНЬ ШПЦК розміщені на сторінці ШПК суспільно-гуманітарного циклу на сайті школи
http://mezhovash2.klasna.com/uk/site/shpk-suspilno-gumanitarno.html
Немає коментарів:
Дописати коментар